OBJEDNÁVKY:

Adresa:

Prokopa Velikého 40, Ostrava - Vítkovice, 703 00, IČ: 286 33 822

Využíváme multifunkční přístroj ZIMMER PhySys pro kombinovanou elektroterapii a ultrazvuk a VAS-07 pro distanční elektroterapii

Physys je komplexní přístroj pro elektroterapii spolu s ultrazvukem, ultrazvuk lze aplikovat samostatně nebo v kombinaci s elektroléčbou, tzv.simultánní terapii.
Multifrekvenční hlavice,0,8 a 2,4 MHz,volba hloubky průniku do tkáně,trvalý a pulsní provoz.

• elektroterapie
  • ultrazvuková terapie
  • kombinovaná terapie - ultrazvuk a elektroterapie

Ultrazvuková terapie

Účinek ultrazvukové terapie je založený na lokálním zvýšení teploty hluboko ležících tkání a mikromasážním efektu na buněčné úrovni.Obě tyto charakteristiky je nyní možné nastavit a dávkovat individuálně v závislosti na indikaci.

Patent „SonoSwing“

Multifrekvenční hlavice poskytují zároveň obě frekvence (0,8 MHz a 2,4 MHz) s možností ovlivnění jejich vzájemného poměru.Terapeut proto může přesně určit požadovanou hloubku průniku ultrazvuku do tkáně a cílit léčbu přesně, redukovat bolest, zlepšit regeneraci a hyperemii.

VAS-07

Distanční elektroterapie je procedurou, která příznivě léčebně ovlivňuje bolestivé stavy, podporuje hojení tkání pohybového aparátu a léčbu kůže (bércové vředy, diabetické ulcerace atd.). To vše bez nutnosti přikládání kontaktních elektrod na tělo pacienta.

Bezkontaktní princip elektroléčby výrazně omezuje kontraindikace a rizika této procedury v porovnání s klasickou kontaktní elektroléčbou. Zcela vylučuje rizika popálení a chemického poleptání kůže a umožňuje aplikovat proceduru přes oděv, obvaz, sádru či ortézu.

Tato terapie produkuje ve tkáních indukovanou proudovou hustotu kolem 1A/m2, která sice ještě nevyvolává percepční natož motorické efekty, ale je zhruba 100krát silnější než u pulzní magnetoterapie, což spolu s možností volit nejen impulsní ale též interferenční elektroléčebné proudy vede k významným analgetickým účinkům a podpoře procesů hojení.

Potřebujete termín?

Napište nám přes webový formulář...