OBJEDNÁVKY:

Prokopa Velikého 40, Ostrava - Vítkovice, 703 00, IČ: 286 33 822

Omezený provoz RRC během pandemie COVID – 19

Milí pacienti, klienti,

z důvodu omezení šíření nového koronaviru COVID-19 je RRC až na vyjímečné případy pro osobní návštěvy uzavřeno. Než budeme moci zajistit plnohodnotný provoz naší rehabilitace, získali jsme souhlas autorů z Fyziowebu ke sdílení jejich názorných videí.

Najdete zde různá instruktážní videa a užitečné informace pro pacienty, která alespoň touto formou mohou být nápomocná.

Momentálně jsou zveřejněna:

cvičení při bolesti dolní časti zad https://www.fyzioweb.cz/cviceni-pri-bolestech-dolni-casti-zad,

cvičení po operaci kolenního kloubu https://www.fyzioweb.cz/cviceni-po-operaci-kolena

autoterapie svalů hlavy, krku a trupu https://www.fyzioweb.cz/svaly-hlavy-krku-a-trupu_2

autoterapie svalů pletence ramenního https://www.fyzioweb.cz/svaly-pletence-ramenniho_1

autoterapie kloubů páteře a pánve https://www.fyzioweb.cz/automobilizace

Dále doporučujeme shlédnout video Péče o plíce a dýchací cesty při infekci: https://www.youtube.com/watch?v=V96y9BSm17I&t=61s&fbclid=IwAR3h9je1TP_g67mRnMVyBbpvjqJxmeN-M05ZiLDzyViPJNAtUER7DlWTW_Q

Milí pacienti, je nám moc líto, že se vám, zatím, nemůžeme věnovat osobně. Jsme však optimističtí a pevně věříme, že opatření přijatá vládou povedou ke snižování nákazy.

Velice si vážíme vaší podpory a pochopení v této náročné době. Těšíme se na vás.

Přejeme vám krásný den, a HLAVNĚ HODNĚ ZDRAVÍ.

Kolektiv RRC

Ostrava – Vítkovice, 26.3.2020